Program szkolenia

Moduł 1

  • Fundamenty negocjacji i komunikacji interpersonalnej
  • Wyobrażenia a rzeczywistość
  • Jak zmieniać rzeczywistość poprzez adaptowanie własnych postaw
  • Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych
  • Jak świadomie wywierać wpływ na innych?
  • Rola detali w komunikacji
  • Pozytywne łańcuchy komunikacyjne
  • Od zadawania właściwych pytań do panowania nad ciszą.
  • Pięć najważniejszych postaw w negocjacjach
  • Ćwiczenie najważniejszych odruchów negocjacyjnych
  • Koncept T
  • Jak przygotować się do negocjacji?
  • Jak właściwie zidentyfikować cel negocjacji oraz własne mocne i słabe strony
  • Matrix – narzędzie uzyskiwania porozumienia win-win
  • Jakie zagadnienia mogę negocjować
  • Gdzie są moje priorytety
  • Jak żonglować moimi możliwościami, aby uzyskać zakładane korzyści
  • Kreatywne poszukiwanie nowych opcji

Moduł 2

  • Skala zachowania
  • 4 rodzaje najważniejszych postaw negocjacyjnych
  • Świadome wykorzystywanie swoich naturalnych możliwości
  • Poszerzanie wachlarza własnych reakcji
  • Samokontrola w trudnych sytuacjach: emocjonalna strona zarządzania relacjami z innymi
  • Źródła stresu
  • Jak radzić sobie ze stresem w czasie negocjacji
  • Jak zareagować na atak i znaleźć właściwą reakcję?
  • Naturalne odruchy w reakcjach na ataki i obiekcje
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach, aby uzyskać panowanie nad negocjacjami
  • Techniki i taktyki negocjacyjne
  • Gra „taktyki negocjacyjne”
  • Świadome stosowanie technik
  • Umiejętne reagowanie na techniki stosowane przez drugą stronę
  • Negocjacje z grupą
  • Role, przeciwnicy, sprzymierzeńcy
  • Jak wykorzystać naturalne zalety i trudności w negocjacjach z grupą osób

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek  korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.J.Z.

Adresaci szkolenia

Przygotowane dla osób, które chcą utrwalić i usystematyzować umiejętności z zakresu negocjacji.

Cel szkolenia

Głównym celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom najważniejszych zasad negocjacji i przećwiczenie fundamentalnych postaw i umiejętności służących jak najlepszemu zaspokojeniu potrzeb i oczekiwań stron.

Cele szczegółowe - korzyści nabyte po szkoleniu pod kątem:

Wiedzy: Uzyskanie wiedzy nt. konstruowania skutecznej argumentacji; podstawowych strategi;, taktyk i procedur negocjacyjnych. Zrozumienie podstaw skutecznych negocjacji.

Umiejętności: Nabycie umiejętności negocjacyjnych poprzez poznanie metod i narzędzi do przygotowania i prowadzenia negocjacji.

Postaw społecznych:Uczestnik po szkoleniu w sposób profesjonalny będzie przygotowywał się i prowadził negocjacje, stosując prawidłowe taktyki targowania się, oraz umiejętności negocjowania w różnych sytuacjach oraz w całym procesie negocjacyjnym, łącząc aspekty psychologii i tajniki biznesu.

( Bardzo ważne jest również przełożenie na praktykę hasła, że „negocjacje to w 90% psychologia a tylko w 10% techniki i taktyki”. )

Trener

Trener

Atutem naszych szkoleń są wybitni, uznani trenerzy. Do każdego z tematów szkoleniowych wyznaczone zostały osoby z bogatym doświadczeniem i wysokimi kompetencjami, przede wszystkim praktycy.

Organizacja szkolenia

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom osobiście na szkoleniu lub wysłane pocztą. Istnieje możliwość płatności gotówką w dniu kursu po uzgodnieniu z organizatorem.

Zgłoszenie jest umową uczestnictwa w szkoleniu zawartą pomiędzy Organizatorem a firmą/uczestnikami zgłoszonymi. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej lub telefonicznej. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze szkolenia. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie do 8 dni przed szkoleniem, zwracamy całą wpłatę; w przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 8 dni lub niestawienie się na szkoleniu- uczestnik zostanie obciążony kosztem 100% wartości zamówienia. W przypadku odwołania szkolenia zwracamy wpłaconą opłatę. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prowadzących/ trenerów oraz miejsca szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora.

PLAN SZKOLENIA:

1-2 dzień szkolenia:

  • godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
  • godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
  • godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
  • godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
  • godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./