Ogólnym celem projektu jest poprawa konkurencyjności oraz wzmocnienie roli Fundacji jako instytucji otoczenia biznesu. Jednocześnie w wyniku realizacji projektu zaplanowane zostały do osiągnięcia cele:

  • poprawa konkurencyjności Fundacji na rynku lubelskim
  • wzrost rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów

Doskonałym źródłem promocji ofert instytucji był bezpośredni kontakt z klientem. W obliczu obecnej sytuacji ta forma dotarcia z ofertą wydawała się być najbardziej adekwatną oraz spełniającą nasze oczekiwania. W tym celu zaplanowaliśmy cykl otwartych konferencji, na które zaprosiliśmy potencjalnych klientów. W trakcie spotkań zostały zaprezentowane możliwości skorzystania z naszych usług. Na bieżąco zareagowaliśmy na ich oczekiwania i potrzeby, dostosowując kolejne propozycje w oparciu o zebrane sugestie.

TERMINY KONFERENCJI TEMATYCZNYCH:

28.02.2011 Prawo Budowlane
18.03.2011 Kreowanie wizerunku osób
23.03.2011 Jak pozyskać środki ue na realizację projektów inwestycyjnych w województwie lubelskim?
30.03.2011 Savoir vivre w biurze / sekretariacie- protokół dyplomatyczny, etykieta i etyka zawodowa w relacjach biznesowych
12.04.2011 Czas i ewidencja pracy kierowców-zasady kontroli, konsekwencje naruszeń przepisów
20.05.2011 Jak pozyskać środki ue na realizację projektów inwestycyjnych w województwie lubelskim?

W wyniku realizowanego projektu zostały zakupione usługi doradcze związane z wdrożeniem strategii rozwoju Fundacji, w szczególności usługi związane z promocją naszej oferty oraz wyszukiwaniem projektów do wsparcia.