indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia
istnieje możliwość rezerwacji zakwaterowania dla uczestnika
ankieta oceniająca szkolenie
test sprawdzający wiedzę (pre i post test)
Organizacja szkolenia
Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom e-mailem lub wysłane pocztą. Zgłoszenie jest umową uczestnictwa w szkoleniu zawartą pomiędzy Organizatorem a firmą/uczestnikami zgłoszonymi. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej lub telefonicznej. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze szkolenia. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie do 8 dni przed szkoleniem, zwracamy całą wpłatę; w przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 8 dni lub niestawienie się na szkoleniu- uczestnik zostanie obciążony kosztem 100% wartości zamówienia. W przypadku odwołania szkolenia zwracamy wpłaconą opłatę. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prowadzących/ trenerów oraz miejsca szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora.
zakwaterowanie w pok. 2 osobowym (możliwość rezerwacji pokoju 1 osobowego za dopłatą, ilość miejsc ograniczona), przyjazd w dzień poprzedzający szkolenie na kolację
wieczór integracyjny
imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia
ankieta oceniająca szkolenie
test sprawdzający wiedzę (pre i post test)
Organizacja szkolenia
Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom osobiście na szkoleniu lub wysłane pocztą. Istnieje możliwość płatności gotówką w dniu kursu po uzgodnieniu z organizatorem.
Zgłoszenie jest umową uczestnictwa w szkoleniu zawartą pomiędzy Organizatorem a firmą/uczestnikami zgłoszonymi. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej lub telefonicznej. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze szkolenia. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie do 8 dni przed szkoleniem, zwracamy całą wpłatę; w przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 8 dni lub niestawienie się na szkoleniu- uczestnik zostanie obciążony kosztem 100% wartości zamówienia. W przypadku odwołania szkolenia zwracamy wpłaconą opłatę. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prowadzących / trenerów oraz miejsca szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora.
PLAN SZKOLENIA:
Dzień poprzedzający rozpoczęcie zajęć:
od godz.15.00: przyjazd uczestników, zameldowanie
godz. 18.00 - 20.00: kolacja
1 dzień:
godz. 8.00 - 9.00: śniadanie
godz. 8.30 - 9.00: ewidencjonowanie uczestników, rozdawanie materiałów szkoleniowych
godz. 9.00 - 11.15: zajęcia 3 godz.
godz. 11.15 - 11.30: przerwa na kawę
godz. 11.30 - 13.45: c.d. zajęć 3 godz.
godz. 13.45 - 14.15: obiad
godz. 14.15 - 15.45: c.d. zajęć 2 godz.
godz. 19.00: wieczór integracyjny
2 dzień:
godz. 8.00 - 9.00: śniadanie
godz. 9.00 - 11.15: zajęcia 3 godz.
godz. 11.15 - 11.30: przerwa na kawę
godz. 11.30 - 13.45: c.d. zajęć 3 godz.
godz. 13.45 - 14.15: obiad
godz. 14.15 - 15.45: c.d. zajęć 2 godz.
godz. 18.00 - 19.00: kolacja
3 dzień:
godz. 8.00 - 9.00: śniadanie
do godz. 12.00: wyjazd uczestników
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest dla menedżerów, którzy, na co dzień zarządzają pracownikami oraz dla osób przygotowywanych do pełnienia funkcji kierowniczych l osób zainteresowanych rozwojem własnych kompetencji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z perspektywy lidera zespołu.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wykształcenie i/lub wzmocnienie kompetencji przywódczych menedżerów średniego i wyższego stopnia. Wskazanie możliwości angażowania naturalnych kompetencji w pracę z zespołem, gospodarowanie energią zarządczą i wyposażenie w zestaw sprawdzonych technik i narzędzi potrzebnych do optymalnego zarządzania zespołem z zachowaniem funkcji przywódczej.
Dlaczego warto – korzyści ze szkolenia:
Dzięki rozpoznaniu obszarów zarządczych i przywódczych uczestnicy wiedzą jakich narzędzi i technik używać w konkretnych sytuacjach dynamiki grupowej, potrafią łączyć obie role a także wzmacniać punktowo te kompetencje, które są konieczne charyzmatycznemu przywódcy. Korzysta nie tylko uczestnik, ale także kierowany przez niego zespół, który szybko doświadcza zmian jakościowych zarówno w obszarze komunikacji, jak i zarządzania.
Program szkolenia
Główne zagadnienia:
Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z: rolą lidera i menadżera, komunikacją, zarządzaniem czasem i zadaniami, zarządzaniem stresem, prezentacjami i wystąpieniami publicznymi oraz zarządzaniem konfliktem.
Blok 1 Rola lidera i jego miejsce w grupie: role w zespole, lider jako element grupy, świadomy wybór stylu zarządzania.
Blok 2 Narzędzia lidera do zarządzania konfliktami i procesami: komunikacja, narządzia online i offline, diagnoza sytuacji w grupie.
Blok 3 Kompetencje lidera – zarządzanie i motywowanie, motywacja a satysfakcja, narzędzia motywacji rola w negocjacjach
Blok 4 Wystąpienia publiczne i prezentacje: wystąpienia, prezentacje, radzenie sobie ze stresem
Blok 5 Lider na czas zmian – przywództwo transformacyjne, lider jako agent, zmiany, przygotowanie zmiany, monitorowanie dynamiki zmiany
Blok 6 Lider czy menadżer – wybór roli w zespole, różnice w roli lidera i menadżera, wybór właściwej roli
Blok 7 Trening medialny dla lidera praca z mikrofonem, praca z kamerą
Blok 8 Podsumowanie + sesja pytań do trenera.
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.
Metodyka
• Interaktywna prezentacja, • omówienie praktycznych przykładów, • ćwiczenia grupowe i indywidualne, • testy, • opcja – praca z kamerą oraz analiza zachowań nagrywanych podczas szkolenia
Trener
Piotr Bucki
Konsultant, szkoleniowiec, edukator, wykładowca, mentor, coach i współautor i redaktor naukowy Startup Manual oraz autorskiej serii fiszek do kształcenia kompetencji miękkich (Bucki Academy). Od ponad 18 lat pomaga firmom kształcić kompetencje miękkie, w tym te związane z wystąpieniami, sprzedażą i komunikacją. Bazuje przy tym na psychologii poznawczej i społecznej. Sprawdza teorie w praktyce, współpracując z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Mołdawii, Chile, USA i Polsce. Absolwent Wydziału Architektury i Urbanistyki, Studium Wokalno-Aktorskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, SWPS oraz kursów Uniwersytetu Stanford w zakresie przedsiębiorczości internetowej i UX w konstruowaniu interfejsów, Princetown w zakresie Psychologii Irracjonalnych Zachowań Konsumenckich oraz MIT w zakresie Zarządzania Projektami.
Jako menadżer projektów był związany zawodowo z Grupą Nokaut S.A. Wydawnictwem OPERON i Gdańskim Wydawnictwem Psychologicznym. Konsultant projektów dla firm Fenomem, 9init i innych. Stały współpracownik magazynów "MaleMen" i „Dolce Vita” oraz miesięcznika "Charaktery", “Style i Charaktery” i „Psychologia w szkole”. Trener, szkoleniowiec i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku , Akademii Marynarki Wojennej i Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Tłumacz książek popularnonaukowych z dziedziny psychologii i samorozwoju. Certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu zarządzania czasem, zarządzania stresem, wystąpień publicznych, komunikacji i motywacji. Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem – współpracował z szeregiem instytucji samorządowych i prywatnych. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru kompetencji miękkich. Jego misją jest odnajdywanie w ludziach pokładów ich naturalnych kompetencji i potencjału i wykorzystywanie technik szkoleniowych dla tworzenia indywidualnych planów rozwoju kariery. Prowadzi szkolenia zarówno, w języku polskim jak i angielskim.
Nie znalazłeś odpowiedniego tematu, terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników? Zapytaj nas o szkolenie wewnętrzne szkolenia@orylion.pl.
Skontakuj się z nami
Zaufaj nam i zwiększ potencjał swoich pracowników.