Termin, miejsce, cena

01/03/2023 - 02/03/2023 Warszawa
Ibis Hotel Ostrobramska Warszawa
Ul. Ostrobramska 36, 04-118 Warszawa
16/10/2023 - 18/10/2023 Zakopane
Zespół Pensjonatów Antałówka ***
ul. Wierchowa 2, 34-500 Zakopane

Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest dla menedżerów, którzy, na co dzień zarządzają pracownikami oraz dla osób przygotowywanych do pełnienia funkcji kierowniczych l osób zainteresowanych rozwojem własnych kompetencji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z perspektywy lidera zespołu.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest wykształcenie i/lub wzmocnienie kompetencji przywódczych menedżerów średniego i wyższego stopnia. Wskazanie możliwości angażowania naturalnych kompetencji w pracę z zespołem, gospodarowanie energią zarządczą i wyposażenie w zestaw sprawdzonych technik i narzędzi potrzebnych do optymalnego zarządzania zespołem z zachowaniem funkcji przywódczej.

Dlaczego warto – korzyści ze szkolenia:

Dzięki rozpoznaniu obszarów zarządczych i przywódczych uczestnicy wiedzą jakich narzędzi i technik używać w konkretnych sytuacjach dynamiki grupowej, potrafią łączyć obie role a także wzmacniać punktowo te kompetencje, które są konieczne charyzmatycznemu przywódcy. Korzysta nie tylko uczestnik, ale także kierowany przez niego zespół, który szybko doświadcza zmian jakościowych zarówno w obszarze komunikacji, jak i zarządzania. 

Program szkolenia

Główne zagadnienia:

Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z: rolą lidera i menadżera, komunikacją, zarządzaniem czasem i zadaniami, zarządzaniem stresem, prezentacjami i wystąpieniami publicznymi oraz zarządzaniem konfliktem.   

Blok 1 Rola lidera i jego miejsce w grupie: role w zespole, lider jako element grupy, świadomy wybór stylu zarządzania.

Blok 2 Narzędzia lidera do zarządzania konfliktami i procesami: komunikacja, narządzia online i offline, diagnoza sytuacji w grupie.

Blok 3  Kompetencje lidera – zarządzanie i motywowanie, motywacja a satysfakcja, narzędzia motywacji rola w negocjacjach

Blok 4 Wystąpienia publiczne i prezentacje: wystąpienia, prezentacje,  radzenie sobie ze stresem

Blok 5 Lider na czas zmian – przywództwo transformacyjne, lider jako agent, zmiany, przygotowanie zmiany, monitorowanie dynamiki zmiany 

Blok 6 Lider czy menadżer – wybór roli w zespole, różnice w roli lidera i menadżera, wybór właściwej roli

Blok 7 Trening medialny dla lidera praca z mikrofonem, praca  z kamerą

Blok 8 Podsumowanie + sesja pytań do trenera.

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Metodyka

• Interaktywna prezentacja,
• omówienie praktycznych przykładów,
• ćwiczenia grupowe i indywidualne,
• testy,
• opcja – praca z kamerą oraz analiza zachowań nagrywanych podczas szkolenia

Trener

Piotr Bucki

Konsultant, szkoleniowiec, edukator, wykładowca, mentor, coach i współautor i redaktor naukowy Startup Manual oraz autorskiej serii fiszek do kształcenia kompetencji miękkich (Bucki Academy). Od ponad 18 lat pomaga firmom kształcić kompetencje miękkie, w tym te związane z wystąpieniami, sprzedażą i komunikacją. Bazuje przy tym na psychologii poznawczej i społecznej. Sprawdza teorie w praktyce, współpracując z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Mołdawii, Chile, USA i Polsce. Absolwent Wydziału Architektury i Urbanistyki, Studium Wokalno-Aktorskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, SWPS oraz kursów Uniwersytetu Stanford w zakresie przedsiębiorczości internetowej i UX w konstruowaniu interfejsów, Princetown w zakresie Psychologii Irracjonalnych Zachowań Konsumenckich oraz MIT w zakresie Zarządzania Projektami.

Jako menadżer projektów był związany zawodowo z Grupą Nokaut S.A. Wydawnictwem OPERON i Gdańskim Wydawnictwem Psychologicznym. Konsultant projektów dla firm Fenomem, 9init i innych. Stały współpracownik magazynów "MaleMen" i „Dolce Vita” oraz miesięcznika "Charaktery", “Style i Charaktery” i „Psychologia w szkole”. Trener, szkoleniowiec i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku , Akademii Marynarki Wojennej i Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Tłumacz książek popularnonaukowych z dziedziny psychologii i samorozwoju. Certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu zarządzania czasem, zarządzania stresem, wystąpień publicznych, komunikacji i motywacji. Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem – współpracował z szeregiem instytucji samorządowych i prywatnych. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru kompetencji miękkich. Jego misją jest odnajdywanie w ludziach pokładów ich naturalnych kompetencji i potencjału i wykorzystywanie technik szkoleniowych dla tworzenia indywidualnych planów rozwoju kariery. Prowadzi szkolenia zarówno, w języku polskim jak i angielskim.