Termin, miejsce, cena

09/12/2022 On-line
MS TEAMS
Szkolenie on-line

Adresaci szkolenia

Dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką autoprezentacji.

Cel szkolenia

Najważniejszym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności profesjonalnej autoprezentacji i wystąpień publicznych, tak aby z powodzeniem budować relacje z audytorium

Cele szczegółowe - korzyści nabyte po szkoleniu pod kątem:
Wiedzy: Uczestnicy dowiedzą się jak budować i prowadzić prezentacje multimedialne, jak być przekonującym i jak sprawiać dobre wrażenie. Dowiedzą się, czym jest profesjonalny wizerunek.
Umiejętności: Uczestnicy w praktyce przećwiczą autoprezentację i nabiorą pewność siebie w sytuacji wystąpień publicznych.
Postaw społecznych: Zdobyte umiejętności przełożą się na efektywne prowadzenie warsztatów i wystąpień publicznych w pracy zawodowej. Zwiększy się poczucie pewności siebie  oraz własnego wizerunku w oczach innych. 

Program szkolenia

Komunikacja niewerbalna, czyli:
- 5 gestów sprawiających pozytywne wrażenie,
- 5 gestów blokujących komunikację,
- Komunikacja interpersonalna i perswazyjna
- Pięć wyrażeń mających moc sprawczą do wykorzystania w praktyce,
- 10 schematów myślowych blokujących wzajemne porozumienie,
- 6 zasad wpływu (w odniesieniu do psychologii wpływu)

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Metodyka

Wykład z elementami warsztatów.

Trener

dr Aleksandra Lato

Pedagog, nauczyciel akademicki, przedsiębiorca. Zajmuje się procesami poznawczymi i twórczymi, stymulacją mózgu, po to, by lepiej i sprawniej się uczył, koncentracją uwagi, prowadzi treningi biofeedback. Prowadzi indywidualne zajęcia dla dzieci i młodzieży, oraz konsultacje dla rodziców. Pomaga w nauce opierając się na metodologii pracy przyjaznej mózgowi, czyli neurodydaktyce, oraz treningach biofeedback. Stymuluje potencjał twórczy dzieci i młodzieży oraz ich zdolności intelektualne: np. myślenie abstrakcyjne, metaforyczne, dedukcyjne i indukcyjne. W swojej pracy wykorzystuje mnemotechniki, czyli techniki szybkiego zapamiętywania, uczenia się i czytania oraz innowacyjne metody dydaktyczne.

Skończyła trzy kierunki studiów wyższych ( kierunek dominujący: psychologia). Prowadzi zajęcia na uczelniach wyższych; na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu np. treningi kreatywności, komunikacji, szybkiego uczenia się z wykorzystaniem mnemotechnik, neurodydaktyki, oraz szkolenia z np. asertywności, rozwoju osobistego, zarządzania stresem i czasem. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i Rad Pedagogicznych oraz różnych firm.  
Jest twórczynią autorskich programów i narzędzi szkoleniowych, np. kursu Lidera dla dzieci i młodzieży, jak również metodyki samodzielnego tworzenia definicji, czy stosowania metafor w perswazji i wielu innych. Stworzyła autorskie gry szkoleniowe, np. grę planszową dr RefleksJA.
W jej polu zainteresowań są: kognitywistyka, neurodydaktyka, psychologia poznawcza, twórczości i społeczna, komunikacja społeczna (interpersonalna, perswazyjna, niewerbalna, asertywna), edukacja medialna, psychologia pozytywna, rozwój osobisty. Posiada doktorat z kognitywistyki, czyli nauki o poznaniu i komunikacji społecznej.
Jest autorką wielu publikacji naukowych.