zakwaterowanie w pok. 2 osobowym (możliwość rezerwacji pokoju 1 osobowego za dopłatą, ilość miejsc ograniczona), przyjazd w dzień poprzedzający szkolenie na kolację
wieczór integracyjny
imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia
ankieta oceniająca szkolenie
test sprawdzający wiedzę (pre i post test)
Organizacja szkolenia
Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom osobiście na szkoleniu lub wysłane pocztą. Istnieje możliwość płatności gotówką w dniu kursu po uzgodnieniu z organizatorem.
Zgłoszenie jest umową uczestnictwa w szkoleniu zawartą pomiędzy Organizatorem a firmą/uczestnikami zgłoszonymi. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej lub telefonicznej. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze szkolenia. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie do 8 dni przed szkoleniem, zwracamy całą wpłatę; w przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 8 dni lub niestawienie się na szkoleniu- uczestnik zostanie obciążony kosztem 100% wartości zamówienia. W przypadku odwołania szkolenia zwracamy wpłaconą opłatę. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prowadzących / trenerów oraz miejsca szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora.
PLAN SZKOLENIA:
Dzień poprzedzający rozpoczęcie zajęć:
od godz.15.00: przyjazd uczestników, zameldowanie
godz. 18.00 - 20.00: kolacja
1 dzień:
godz. 8.00 - 9.00: śniadanie
godz. 8.30 - 9.00: ewidencjonowanie uczestników, rozdawanie materiałów szkoleniowych
indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia
istnieje możliwość rezerwacji zakwaterowania dla uczestnika
ankieta oceniająca szkolenie
test sprawdzający wiedzę (pre i post test)
Organizacja szkolenia
Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom e-mailem lub wysłane pocztą. Zgłoszenie jest umową uczestnictwa w szkoleniu zawartą pomiędzy Organizatorem a firmą/uczestnikami zgłoszonymi. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej lub telefonicznej. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze szkolenia. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie do 8 dni przed szkoleniem, zwracamy całą wpłatę; w przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 8 dni lub niestawienie się na szkoleniu- uczestnik zostanie obciążony kosztem 100% wartości zamówienia. W przypadku odwołania szkolenia zwracamy wpłaconą opłatę. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prowadzących/ trenerów oraz miejsca szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora.
Dla każdego kto chce pozyskać wiedzę o marketingu i promocji firmy z wykorzystaniem najskuteczniejszych narzędzi powszechnie dostępnych, przydatne zarówno dla osób zarządzających firmą jak i dla pracowników działów marketingu i promocji.
Cel szkolenia
Poznanie najskuteczniejszych narzędzi, powszechnie dostępnych a przydatnych w marketingu i promocji firmy.
Program szkolenia
1 - Strategia i Cele Marketingowe Blok 1 Marketing w małej firmie - obszary działania, cele Blok 2 Badanie rynku Blok 3 Grupa celowa i sposoby jej badania Blok 4 Tworzenie wartości marketingowych dla grupy celowej
2 – Zintegrowana komunikacja marketingowa Blok 1 Sposoby komunikowania wartości klientom Blok 2 Ekosystem marketingowy firmy Blok 3 Tradycyjne narzędzia promocji i komunikacji marketingowej Blok 4 E-marketing
3 – Tworzenie treści marketingowych Blok 1 Przygotowanie strony www Blok 2 Tworzenie profili w mediach społecznościowych Blok 3 Tworzenie ulotek i materiałów promocyjnych Blok 4 Podsumowanie
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.
Metodyka
metoda warsztatowa, case study, wykorzystanie narzędzi przydatnych w marketingu i promocji firmy
Trener
Piotr Bucki
Konsultant, szkoleniowiec, edukator, wykładowca, mentor, coach i współautor i redaktor naukowy Startup Manual oraz autorskiej serii fiszek do kształcenia kompetencji miękkich (Bucki Academy). Od ponad 18 lat pomaga firmom kształcić kompetencje miękkie, w tym te związane z wystąpieniami, sprzedażą i komunikacją. Bazuje przy tym na psychologii poznawczej i społecznej. Sprawdza teorie w praktyce, współpracując z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Mołdawii, Chile, USA i Polsce. Absolwent Wydziału Architektury i Urbanistyki, Studium Wokalno-Aktorskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, SWPS oraz kursów Uniwersytetu Stanford w zakresie przedsiębiorczości internetowej i UX w konstruowaniu interfejsów, Princetown w zakresie Psychologii Irracjonalnych Zachowań Konsumenckich oraz MIT w zakresie Zarządzania Projektami.
Jako menadżer projektów był związany zawodowo z Grupą Nokaut S.A. Wydawnictwem OPERON i Gdańskim Wydawnictwem Psychologicznym. Konsultant projektów dla firm Fenomem, 9init i innych. Stały współpracownik magazynów "MaleMen" i „Dolce Vita” oraz miesięcznika "Charaktery", “Style i Charaktery” i „Psychologia w szkole”. Trener, szkoleniowiec i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku , Akademii Marynarki Wojennej i Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Tłumacz książek popularnonaukowych z dziedziny psychologii i samorozwoju. Certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu zarządzania czasem, zarządzania stresem, wystąpień publicznych, komunikacji i motywacji. Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem – współpracował z szeregiem instytucji samorządowych i prywatnych. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru kompetencji miękkich. Jego misją jest odnajdywanie w ludziach pokładów ich naturalnych kompetencji i potencjału i wykorzystywanie technik szkoleniowych dla tworzenia indywidualnych planów rozwoju kariery. Prowadzi szkolenia zarówno, w języku polskim jak i angielskim.
Nie znalazłeś odpowiedniego tematu, terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników? Zapytaj nas o szkolenie wewnętrzne szkolenia@orylion.pl.
Skontakuj się z nami
Zaufaj nam i zwiększ potencjał swoich pracowników.