Termin, miejsce, cena

15/05/2023 - 17/05/2023 Zakopane
Zespół Pensjonatów Antałówka ***
ul. Wierchowa 2, 34-500 Zakopane
16/11/2023 - 17/11/2023 Poznań
Biurowiec Omega
Ul. Dąbrowskiego 79 A - 11 piętro, 60-529 Poznań

Adresaci szkolenia

Dla każdego kto chce pozyskać wiedzę o marketingu i promocji firmy z wykorzystaniem najskuteczniejszych narzędzi powszechnie dostępnych, przydatne zarówno dla osób zarządzających firmą jak i dla pracowników działów marketingu i promocji.

Cel szkolenia

Poznanie najskuteczniejszych narzędzi, powszechnie dostępnych a przydatnych w marketingu i promocji firmy.

Program szkolenia

1 - Strategia i Cele Marketingowe
Blok 1 Marketing w małej firmie - obszary działania, cele
Blok 2 Badanie rynku
Blok 3 Grupa celowa i sposoby jej badania
Blok 4 Tworzenie wartości marketingowych dla grupy celowej

2 – Zintegrowana komunikacja marketingowa
Blok 1 Sposoby komunikowania wartości klientom
Blok 2 Ekosystem marketingowy firmy
Blok 3 Tradycyjne narzędzia promocji i komunikacji marketingowej
Blok 4 E-marketing

3 – Tworzenie treści marketingowych
Blok 1 Przygotowanie strony www
Blok 2 Tworzenie profili w mediach społecznościowych
Blok 3 Tworzenie ulotek i materiałów promocyjnych
Blok 4 Podsumowanie

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Metodyka

metoda warsztatowa, case study, wykorzystanie narzędzi przydatnych w marketingu i promocji firmy

Trener

Piotr Bucki

Konsultant, szkoleniowiec, edukator, wykładowca, mentor, coach i współautor i redaktor naukowy Startup Manual oraz autorskiej serii fiszek do kształcenia kompetencji miękkich (Bucki Academy). Od ponad 18 lat pomaga firmom kształcić kompetencje miękkie, w tym te związane z wystąpieniami, sprzedażą i komunikacją. Bazuje przy tym na psychologii poznawczej i społecznej. Sprawdza teorie w praktyce, współpracując z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Mołdawii, Chile, USA i Polsce. Absolwent Wydziału Architektury i Urbanistyki, Studium Wokalno-Aktorskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, SWPS oraz kursów Uniwersytetu Stanford w zakresie przedsiębiorczości internetowej i UX w konstruowaniu interfejsów, Princetown w zakresie Psychologii Irracjonalnych Zachowań Konsumenckich oraz MIT w zakresie Zarządzania Projektami.

Jako menadżer projektów był związany zawodowo z Grupą Nokaut S.A. Wydawnictwem OPERON i Gdańskim Wydawnictwem Psychologicznym. Konsultant projektów dla firm Fenomem, 9init i innych. Stały współpracownik magazynów "MaleMen" i „Dolce Vita” oraz miesięcznika "Charaktery", “Style i Charaktery” i „Psychologia w szkole”. Trener, szkoleniowiec i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku , Akademii Marynarki Wojennej i Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Tłumacz książek popularnonaukowych z dziedziny psychologii i samorozwoju. Certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu zarządzania czasem, zarządzania stresem, wystąpień publicznych, komunikacji i motywacji. Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem – współpracował z szeregiem instytucji samorządowych i prywatnych. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru kompetencji miękkich. Jego misją jest odnajdywanie w ludziach pokładów ich naturalnych kompetencji i potencjału i wykorzystywanie technik szkoleniowych dla tworzenia indywidualnych planów rozwoju kariery. Prowadzi szkolenia zarówno, w języku polskim jak i angielskim.