Termin, miejsce, cena
Aktualnie nie wyznaczyliśmy terminu i nie prowadzimy zapisów na ten kurs/szkolenie. W celu uzyskania bliższych informacji lub oferty na szkolenie wewnętrzne prosimy o kontakt szkolenia@orylion.pl lub telefoniczny 81 532 62 06.
ZARZĄDZANIE /ZZL
Aktualnie nie wyznaczyliśmy terminu i nie prowadzimy zapisów na ten kurs/szkolenie. W celu uzyskania bliższych informacji lub oferty na szkolenie wewnętrzne prosimy o kontakt szkolenia@orylion.pl lub telefoniczny 81 532 62 06.
-kadra menedżerska wszystkich szczebli,
-kierownicy projektów,
-osoby przygotowujące się do objęcia funkcji kierowniczych
Dla kierowników ten interdyscyplinarny warsztat będzie niezwykle cennym doświadczeniem praktycznym dającym możliwość opanowania umiejętności, dzięki któremu można optymalnie wykorzystać wiedzę i umiejętności najcenniejszych zasobów w realizowanych przedsięwzięciach czyli ludzi.
Głównym celem szkolenia jest wykształcenie umiejętności w zakresie budowania własnego autorytetu w zespole oraz efektywnego komunikowanie się z pracownikami.
Cele szczegółowe:
1) Zapewnienie wysokich kwalifikacji uczestnikom w zakresie kluczowych umiejętności menedżerskich uzależnionych od różnych sytuacji i zdarzeń biznesowych.
2) Nabycie wiedzy w jaki sposób określić cel oraz sporządzić strategię procesu budowania i zarządzania podległym zespołem pracowników w zależności od konkretnej sytuacji.
3) Znalezienie najskuteczniejszych metod zarządzania także w odniesieniu do własnego celu, charakteru i stylu pracy w trakcie praktycznych ćwiczeń przeprowadzonych w trakcie szkolenia.
4) Uczestnicy po szkoleniu będą wiedzieć w jaki sposób zarządzać nowocześnie, skutecznie oraz w jaki sposób realizować kolejne etapy współpracy w relacji menedżer-pracownicy.
Moduł I Wizerunek menedżera
• zarządzanie karierą, najbardziej pożądane kompetencje menedżerskie, osobisty PR w przebiegu kariery,
• źródła autorytetu menedżera: autorytet stanowiskowy, autorytet osobowościowy, autorytet kompetencyjny,
• spójność stylu zarządzania z osobowością menedżera, kulturą organizacyjną i oczekiwaniami pracowników.
MODUŁ II Rola i zadania menedżera.
MODUŁ III Egzekwowanie rezultatów.
• wyznaczanie celów i delegowanie zadań, egzekwowanie wykonania zadań, delegowanie odpowiedzialności.
MODUŁ IV Motywowanie pracowników:
• motywacja zadaniowa i motywacja osiągnięć – najważniejsze wymiary kształtujące rezultaty osiągane przez pracowników oraz jak na nie wpływać,
• motywatory w środowisku pracy,
• mechanizm działania kar i nagród,
• błędy najczęściej popełniane przez menedżerów,
• prawidłowe stosowanie metody podnoszenia poprzeczki,
• przekazywanie złych wiadomości,
• chwalenie i dowartościowywanie pracowników,
• wzmacnianie zaangażowania i samodzielności pracowników.
MODUŁ V Zarządzanie sytuacją kryzysową:
• dynamika pracy pod presją,
• interwencja menedżerska w trudnych sytuacjach (pracownik negujący, pracownik zdemotywowany, konflikt interesów),
• stres zawodowy – objawy, sposoby redukcji stresu,
• zjawisko wypalenia zawodowego
MODUŁ VI Wykorzystanie potencjału zespołów.
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.
80% ćwiczenia; Symulacje sytuacji; Adaptacja technik do sytuacji zawodowej uczestników zajęć; Testy.
dr Paweł Błaszkiewicz
Konsultant, praktyk zarządzania zasobami ludzkimi. Od 2001 roku realizuje projekty szkoleniowo-doradcze. Trener tzw. umiejętności społecznych. Opracowuje szczegółowe programy rozwoju kompetencji dla pracowników w ramach sesji diagnozy kompetencji (assessment center/ development center).
Skontakuj się z nami
Zaufaj nam i zwiększ potencjał swoich pracowników.
Poniedziałek - Piątek w godz. 8:00 - 16:00
Al. Warszawska 102
20-824 Lublin