Na zamówienie firmy, przygotujemy szkolenie w oparciu o indywidualną analizę potrzeb naszego klienta, dostosowując program do potrzeb i oczekiwań firmy, uwzględniając zasoby i kompetencje uczestników oraz aktualne wymogi rynku. Wspólnie określamy cele i oczekiwania dotyczące projektów szkoleniowych. Oceniamy skuteczność naszych szkoleń, sprawdzamy jak zwiększyła się efektywność pracowników, i w jakim kierunku powinna dalej dążyć polityka personalna i strategia szkoleniowa firmy.

Preferowana liczba osób w grupie to 15-20, ostatecznie uzgadniana z Klientem.

  FINANSE:

  • Analiza finansowa przedsiębiorstwa
  • Analiza finansowa dla niefinansistów
  • Analiza finansowa o poziom wyżej- finanse korporacyjne
  • Analiza i planowanie finansowe - praktyczne umiejętności budowania modeli finansowych
  • Planowanie i modelowanie finansowe – praktyczne umiejętności budowania modeli finansowych (warsztaty komputerowe)
  • Controlling i rachunkowość zarządcza w firmie
  • Controlling -warsztaty dla zaawansowanych
  • Controlling procesów biznesowych
  • Excel w finansach -warsztaty komputerowe
  • Finanse dla niefinansistów - sprawozdawczość finansowa i zarządcza – jak zaleźć wspólny język z księgową i kontrolingiem
  • Finanse dla niefinansistów - finanse menadżerskie – czyli finansowe aspekty podejmowania decyzji, które dobry menadżer znać powinien
  • Finanse strategiczne – narzędzia budowania wartości przedsiębiorstwa (strategia, wartość, motywacja)
  • Jak wykorzystywać narzędzia finansowe do efektywnego i skutecznego zarządzania firmą
  • Ocena efektywności projektów inwestycyjnych - aspekt finansowy i kapitałowy
  • Ocena ekonomiczna projektów inwestycyjnych według metodyki UNIDO
  • Sekrety sprawozdań finansowych
  • Ocena kondycji kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych
  • Prognozowanie i planowanie finansowe w praktyce
  • Praktyczne aspekty analizy kredytowej w kontekście projektów inwestycyjnych
  • Praktyczne aspekty zarządzania finansami firmy
  • Projektowanie sytemu budżetowania w przedsiębiorstwie
  • Rachunkowość zarządcza - projektowanie systemu
  • Umiejętność przygotowania biznes planu- aspekt finansowy
  • Zarządzanie kosztami i budżetowanie- warsztaty wspierające podejmowanie decyzji finansowych
  • Zarządzanie i wycena wartości przedsiębiorstwa

  ADMINISTRACJA PUBLICZNA:

  • KPA w praktyce oraz odpowiedzialność majątkowa pracownika samorządowego jako funkcjonariusza publicznego
  • Kontrola i audyt projektów finansowanych w ramach funduszy strukturalnych
  • Kontrola finansowa jednostek sektora finansów publicznych
  • Jak rozpatrywać skargi i wnioski w ogólnym postępowaniu administracyjnym
  • Jak przygotować się do kontroli lub audytu projektu finansowanego w ramach funduszy strukturalnych
  • Egzekucja administracyjna w świetle ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. najnowsze zmiany w 2013r.
  • Ochrona danych osobowych w administracji publicznej a udostępnianie informacji publicznej
  • Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Postępowanie administracyjne w szkołach wyższych
  • Postępowanie dyscyplinarne w sprawach studentów i doktorantów
  • Postępowanie egzekucyjne w administracji
  • System przyznawania pomocy materialnej – ustalanie dochodów studentów i doktorantów – warsztaty
  • Ustawa o pracownikach samorządowych w praktyce
  • Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych

PRAWO:

  • KURS - WINDYKACJA NALEŻNOŚCI zapewnienie płynności finansowej przedsiębiorstwa 
  • Windykacja wierzytelności
  • Prawo pracy
  • Ubezpieczenia społeczne i emerytury
  • Kadry i płace, czas pracy
  • Przetwarzanie danych kadrowych
  • Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
  • Ochrona danych osobowych
  • Podatki w praktyce
  • Dokumentacja cen transferowych w praktyce
  • Kasy fiskalne
  • Prawo gospodarcze/ Kodeks spółek handlowych
  • Czas i ewidencja pracy kierowców
  • Obowiązki pracodawcy jako płatnika w związku z zatrudnieniem pracowników
  • Prawo upadłościowe i naprawcze
  • Zabezpieczenie interesów pracodawcy w związku z zawarciem z pracownikiem umowy szkoleniowej
  • Wszystko o podróżach służbowych: aspekty praktyczne oraz nowe przepisy
  • Prawo budowlane i kosztorysowanie, ustawa o wyrobach budowlanych
  • Kontrole obiektów budowlanych
  • Umowy cywilno-prawne w obrocie gospodarczym / handlowe/kredytowe i inne
  • Archiwizacja dokumentacji
  • Prawo w szkolnictwie wyższym
  • GOSPODARKA REMONTOWA, MODERNIZACYJNA I INWESTYCYJNA W PRAKTYCE ( KOSZTY EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI, A FUNDUSZ REMONTOWY W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH USTAW – ODPOWIEDZIALNOŚĆ I OBOWIĄZKI SŁUŻB ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH )
  • Prawo medyczne
  • JAK SKUTECZNIE PRZYGOTOWAĆ I PRZEPROWADZIĆ ZEBRANIA WSPÓLNOTY, CZYLI PROCEDURY W ZARZĄDZANIU NIERUCHOMOŚCIĄ
  • Rozliczenia i sprawozdawczości: US, NBP, GUS, ZUS, UM
  • PLANY REMONTOWE I INWENTARYZACJA NIERUCHOMOŚCI W ZASOBACH MIESZKANIOWYCH.OCENA STANU TECHNICZNEGO ORAZ POTRZEB W CELU WYKONANIA NIEZBĘDNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH W CELU UTRZYMANIA WŁAŚCIWEGO STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU
  • Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe (incoterms, rafdt, combiterms)
  • Badanie autentyczności dokumentów w obrocie publicznym
  • ROZLICZANIE CIEPŁA I CIEPŁEJ WODY W BUDYNKACH WSPÓLNOT I SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH
  • Księgi wieczyste jak czytać odpisy
  • Korzystanie z europejskich standardów ochrony prawnej w praktyce
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Podpis elektroniczny,
  • PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO W PRZYGOTOWANIU I PROWADZENIU INWESTYCJI BUDOWLANEJ Z UWZGLĘDNIENIEM SPECUSTAWY MIESZKANIOWEJ. PRAKTYCZNE I FORMALNE ASPEKTY REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH W ŚWIETLE AKTUALNYCH PRZEPISÓW PRAWA

  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE:

  • Zamówienia publiczne po nowelizacji
  • Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Zamówienia publiczne dla jednostek sektora finansów publicznych
  • Warsztaty dla zamawiających i wykonawców
  • Błędy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
  • Nieprawidłowości w zamówieniach publicznych skutkujące odpowiedzialnością z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych
  • Procedury zamówień publicznych na usługi i roboty budowlane
  • Rozwiązywanie problemów przy udzielaniu zamówień publicznych
  • Wykluczanie wykonawców oraz odrzucanie ofert w świetle wyników kontroli
  • Zamówienia publiczne przy realizacji i przygotowywaniu projektów unijnych
  • Zamówienia publiczne od A do Z

 ZARZĄDZANIE:

  • Kierowanie zespołem
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Zarządzanie sekretariatem
  • Psychologia zarządzania
  • Zarządzanie spółką w kontekście pełnienia funkcji członka zarządu, prokurenta, stanowiska kierowniczego
  • Controlling personalny
  • Zarządzanie zmianą - zarządzanie ludźmi w procesie zmian

 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI:

  • Zarządzanie projektami biznesowymi - praktyka w zarządzaniu
  • Zarządzanie portfelem projektów
  • Zarządzanie projektami oparte na standardach PMBoK®Guide
  • MS PROJECT narzędzie wspierające zarządzanie projektami
  • Zarządzanie projektami-krok po kroku
  • Rachunkowość w zarządzaniu projektami
  • Księgowość w projektach - rozliczanie projektów
  • PRINCE2 ® Foundation
  • PRINCE2 ® Practitioner
  • Professional Scrum Foundations
  • Professional Scrum Master
  • Planowanie i harmonogramowanie - warsztat - procedury i techniki
  • Analiza biznesowa - warsztat wymagań
  • Zarządzanie ryzykiem w projektach - warsztat - proces i techniki
  • Narzędzia wspierające planowanie i harmonogramowanie

  HR:

      • Rekrutacja i selekcja pracowników
      • Motywacja i ocena pracownicza
      • Kapitał intelektualny i społeczny
      • Szkolenia i rozwój
      • Etykieta w biznesie
      • Zasoby ludzkie
      • Coaching i mentoring
      • Assessment/development center - ocena kompetencji oraz potencjału zawodowego pracowników
      • Analiza potrzeb szkoleniowych - planowanie i budżetowanie szkoleń
      • Jak zaplanować i z sukcesem zorganizować kongres, event lub inną ważną imprezę firmową?

        UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / SPRZEDAŻ I MARKETING:

          • Autoprezentacja i sztuka wystąpienia publicznych
          • Kreatywność i rozwiązywanie problemów
          • Asertywność w zarządzaniu
          • Wizerunek i etyka urzędnika
          • Kodeks etyczny organizacji
          • Mediacje
          • Przywództwo - warsztat rozwoju kompetencji liderskich
          • Trening umiejętności menedżerskich
          • Savoir vivre, protokół dyplomatyczny, etykieta i etyka zawodowa w relacjach biznesowych
          • Umiejętność skutecznego radzenia sobie ze stresem
          • Warsztaty dla trenerów
          • Trening twórczości/kreatywności
          • Warsztat doskonalenia umiejętności interpersonalnych
          • Negocjacje /sprzedaż /marketing
          • Negocjacje w biznesie
          • Negocjacje w sprzedaży
          • Negocjacje windykacyjne
          • Negocjacje zaawansowane
          • Komunikacja i efektywna sprzedaż
          • Key Account Management
          • Coaching handlowców
          • Polityka cenowa
          • Sztuka obrony cen
          • E-biznes i marketing internetowy
          • Obsługa klienta
          • Konflikt z klientem sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji
          • Narzędzia dla menedżerów sprzedaży
          • Prezentacja handlowe
          • Kreowanie wizerunku firmy i polityki informacyjnej
          • Podnoszenie kompetencji handlowca
          • Marketing i promocja usług

            LOGISTYKA / PRODUKCJA / TRANSPORT:

          • Zarządzanie zaopatrzeniem i gospodarką materiałową
          • Zarządzanie procesami logistycznymi
          • Zarządzanie magazynem i zapasami
          • Zarządzanie łańcuchem dostaw
          • Zarządzanie zapasami
          • Zarządzanie zakupami i redukcja kosztów zaopatrzenia
          • Dystrybucja i planowanie dostaw
          • Koszty i efektywność logistyki przedsiębiorstw
          • Controlling logistyki
          • Controlling operacyjny – controlling logistyki w łańcuchu dostaw
          • Technologie informatyczne w logistyce i magazynowaniu. Techniki autamatycznej identyfikacji i inwentaryzacji
          • Systemy i technologie informatyczne w logistyce
          • Lean Manufakturing
          • Gospodarka elektroniczna w logistyce

            JAKOŚĆ:

          • Samodzielne wdrażanie zasad GMP, GHP i systemu HACCP
          • System HACCP. Wymagania GHP, GMP dla producentów i dystrybutorów żywności
          • System zarządzania jakością w laboratorium wg normy ISO 17025:2005
          • System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy ISO 27001:2005
          • ISO –interpretacja wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015
          • HACCP/ PN-EN ISO 22000:2006
          • Audytor wewnętrzny SZJ

            DOTACJE UE:

          • Dotacje UE na rozwój firmy w 2014-2020
          • Audyt projektów realizowanych w ramach funduszy strukturalnych
          • Rachunkowość projektów UE
          • Księgowość w projektach- rozliczanie projektów współfinansowanych z EFRR lub EFS
          • Wnioski o płatność
          • Jak poprawnie napisać wniosek POKL, RPO, POIG
          • Tworzenie, obieg i archiwizacja dokumentów w obrębie projektów unijnych
          • Określenie statusu MŚP
          • Równość szans w projektach
          • Pomoc publiczna

            INNE:

          • Kurs barmański
          • Kurs profesjonalny kelner
          • Ms Office - narzędzie wspierające pracę w biurze
          • Grafika komputerowa dla pracowników obsługi biurowej
          • Podpis elektroniczny zastosowanie w praktyce
          • Profesjonalna dokumentacja wydarzeń w firmie- warsztat fotograficzny
          • Training the trainers- warsztaty dla trenerów

          Jeśli nie znaleźliście Państwo na stronie tematu, który Was szczególnie interesuje, prosimy o kontakt. Program zostanie przygotowany specjalnie dla Państwa potrzeb.

          Każde szkolenie możemy wzbogacić o elementy integracji. Planując imprezę przeprowadzamy dokładny wywiad czego grupa oczekuje, jak wysyko można postawić poprzeczkę uczestnikom, jaki styl zajęć będzie najlepszy i przyniesie spodziewany efekt.

          Naszym celem jest organizacja imprez integracyjnych pozwalających rozwijać umiejętności i doświadczenia pracowników, które nabyli w trakcie zajęć z nami i używania ich w życiu i pracy codziennej.

          Na życzenie przygotujemy wstępną ofertę wraz z wyceną, w tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem:

           81 532 62 06, 730 755 444

           biuro@orylion.pl

          Ikony stanowią prawa autorskie autorów i zostały pobrane ze strony https://pl.freepik.com/

          Skontakuj się z nami

          Zaufaj nam i zwiększ potencjał swoich pracowników.

          730 755 444

          Poniedziałek - Piątek w godz. 8:00 - 16:00

          Al. Warszawska 102

          20-824 Lublin

          Jesteśmy wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych pod numerem 2.06/00057/2006.