Oferujemy
działalność w obszarze audytu i strategii rozwoju produktów i usług w obszarze
w tworzeniu analiz strategicznych oraz kompleksowym projektowaniu i wdrażaniu
strategii nowych produktów i usług.
Metodologia
Pracę nad
projektem wzorniczym zaczynamy od audytu, zbieramy dane pozwalające zrozumieć
rzeczywiste możliwości oraz intencje klienta. Szczegółowo badamy grupy
docelowe, ich potrzeby, oczekiwania, zachowania i preferencje. Tworzymy profil
odbiorcy. Analizujemy kontekst rynkowy, konkurencję, trendy branżowe oraz
perspektywy. Definiujemy cele projektu oraz sposoby budowy wartości dodanej.
Stawiamy tezy projektowe, ekonomiczne, kulturowe, środowiskowe i społeczne.
Budujemy strategię i szczegółowy plan działań - zarówno w odniesieniu do
produktów jak i promocji.
Dopiero, gdy
dysponujemy wynikami powyższych badań, przystępujemy do właściwego
projektowania. Generujemy pomysły, projektujemy, prototypujemy, testujemy,
wdrażamy na rynek oraz promujemy. Całość działań jest przemyślana, spójna i
profesjonalna.
Branże
Fundacja
Orylion zaprojektowała i wdrożyła na rynek już kilka produktów i usług w
różnych branżach tj.: produkcja przyczep i naczep, usługi (service design)
budowlane, medyczne, reklamowe, IT i inne. Strategie produktów, projekty i
wdrożenia potwierdzone zostały referencjami naszych klientów.
Audyt
wzorniczy
Oznacza
opracowanie spójnej i efektywnej strategii innowacji rozwojowej firmy,
gwarantującej budowanie wyróżniającej się marki, opartej o komunikację USP.
Przy zastosowaniu mapowania procesowego optymalizuje wewnętrzne procesy
zarządcze w firmach. Audyt wzorniczy warunkuje wdrożenie na rynek
konkurencyjnych i zgodnych z ideą designu produktów oraz usług. Wdrażane
projekty, uwzględniające międzynarodowe trendy wzornicze, pozwalają na
uzyskanie wyjątkowej estetyki produkcyjnej generującej wzrost sprzedaży.
Audyt
wzorniczy obejmuje: analizę wzorniczą w zakresie oferty produktowej,
modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów
komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów
konkurencji oraz kluczowych w kontekście trendów otoczenia firmy branżowych,
analizę potrzeb w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania
wzornictwa i potencjału rynkowego.
Natomiast
strategia wzornicza tj. dokument (raport) opracowany na podstawie
przeprowadzonego audytu wzorniczego - zawiera następujące elementy:
- Ogólną
charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie
produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z
klientem, działań marketingowych firmy;
- Określenie
kluczowych w kontekście trendów branżowych, społecznych i technologicznych o
dużym potencjale wpływu na rynek;
- Definiowanie
problemów wzorniczych w firmie, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno
produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie;
- Ogólny opis
otoczenia firmy w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie
charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych
- Ocenę
poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie
- Rekomendacje
dalszych szczegółowych działań dla firmy.
AUDYT -
STRATEGIA - DORADZTWO WDROŻENIOWE
Prosimy o
kontakt telefoniczny lub e-mailowy w przypadku zainteresowania innymi usługami
niż opisane na www.