Termin, miejsce, cena

22/02/2023 - 23/02/2023 Lublin
Siedziba firmy (budynek ALTER)
Al. Warszawska 102, 20-824 Lublin
24/04/2023 - 25/04/2023 Warszawa
Ibis Hotel Ostrobramska Warszawa
Ul. Ostrobramska 36, 04-118 Warszawa
01/06/2023 - 02/06/2023 On-line
MS TEAMS
Szkolenie on-line
26/10/2023 - 27/10/2023 Poznań
Biurowiec Omega
Ul. Dąbrowskiego 79 A - 11 piętro, 60-529 Poznań

Adresaci szkolenia

Przygotowane dla osób, które chcą utrwalić i usystematyzować umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Skierowane do handlowców, osób zaczynających pracę w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. 

Szkolenie skierowane jest do:
- handlowców i sprzedawców;
- przedstawicieli handlowych;
- pracowników biura obsługi klienta, których dodatkowym zadaniem może być sprzedaż

Cel szkolenia

Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności wspierających handlowca w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Cele szczegółowe - korzyści nabyte po szkoleniu pod kątem:

Wiedzy: Nabycie wiedzy o podstawach wiedzy handlowej dotyczącej organizacji pracy, formułowania celów, planowania sprzedaży, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych, bieżącej obsługi klienta, pracy z użyciem telefonu. Przekazanie wiedzy dotyczącej umiejętności interpersonalnych, perswazyjnych, komunikacji z klientem w sposób swobodny. Nabycie wiedzy jak profesjonalnie rozpoznawać potrzeby klienta i stosować odpowiednie techniki sprzedaży.

Umiejętności: Pokazanie wpływu technik prezentacji produktu na skuteczność sprzedaży. Zdobycie wiedzy i umiejętności jak minimalizować stres i obawy przed rozpoczęciem rozmowy handlowej oraz jak umiejętnie kreować pozytywny wizerunek handlowca.

Postaw społecznych: Uczestnik szkolenia w jego trakcie nabędzie wiedzy i umiejętności w jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż i profesjonalną obsługę klienta. Dzięki szkoleniu Uczestnik w swojej pracy będzie prawidłowo organizował sobie swoją pracę w ciągu całego dnia oraz będzie wiedział, jak kreować swoją osobę jako specjalistę w swojej dziedzinie.

Program szkolenia

1.Klient, psychologia zachowań konsumenckich

Ten moduł szkolenia obejmie najważniejsze zagadnienia z zakresu zachowań klienta:
- Kluczowe potrzeby klienta: merytoryczne, psychologiczne oraz inne; jak o te potrzeby dbać i jak można dbać (case study).
- Gry i techniki wpływu stosowane przez klienta.
- Typologia klienta – co to są metaprogramy i po co osobom obsługującym klienta ich znajomość.
- Najważniejsze potrzeby i oczekiwania klienta  – dlaczego efektywna i profesjonalna obsługa tego klienta jest tak ważna w procesie sprzedaży.
- Budowanie argumentacji handlowej.
- Skuteczna prezentacja handlowa.
- Główne techniki negocjacji i finalizacji transakcji.
 
2. Profesjonalna obsługa klienta; zachowania i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

- Komunikacja telefoniczna z klientem – od  złych nawyków i przyzwyczajeń do dobrych praktyk.
- Telefon dla zaawansowanych – sprzedaż, dosprzedaż, obsługa klienta; kluczowe techniki i reguły postępowania.
- Korespondencja mailowa z klientem – czyli o tym; że pisanie dobrych maili w obsłudze klienta jest sztuką; cechy i wyznaczniki tzw. „dobrego maila” w obsłudze klienta.
- Efekt Wow! w obsłudze klienta – jak zespół pracuje na sukces i jak dążyć do synergii.
- Zarządzanie czasem w obsłudze klienta – najważniejsze „pułapki” i techniki radzenia sobie z czasem.

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Metodyka

- Mini case study;
- Dyskusja moderowana;
- Audio-study;
- Ćwiczenia;
- Symulacje.

Trener

Katarzyna Jędruszczak

Psycholog, praktyk (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi). Posiada ponad 10-letnie doświadczenie biznesowe. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne. W obszarze szkoleń jest ściśle związana z handlowcami. Prowadzi warsztaty dla grup określanych jako „siły sprzedaży” oraz osób pracujących czy mających kontakt z klientem. Są to zwykle intensywne i kompleksowe warsztaty, coachingi i trening, których celem jest uzyskanie konkretnego efektu w postaci wzrostu sprzedaży i motywacji handlowców. Wszystko to powoduje, że jej zajęcia mają przede wszystkim walor praktyczny. Na swoim koncie ma realizację wielu projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projektuje i wdraża systemy ocen, systemy rekrutacyjne (w tym Assessment Centre), systemy motywacyjne, strategie szkoleniowe.

Jej kwalifikacje potwierdzają m.in: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów. Na stałe współpracuje z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką wielu artykułów (np. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej).